Katalog
Ładowanie...
Elektryczny zestaw trakcyjny ER2 to najpopularniejszy typ elektrycznego pociągu podmiejskiego produkowanego w Związku Radzieckim w latach 1962-1984. Plan umożliwia zbudowanie wagonu wewnętrznego zestawu trakcyjnego. Model należy do trudnych w budowie. Druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Towarowa lokomotywa spalinowa była mocno zrekonstruowaną popularną radziecką lokomotywą M62 (ST44). Lokomotywa klasy PKP ST40 (oznaczenie producenta 311D) wykorzystywana była jedynie w transporcie towarowym. Różnie nazywana przez Kolejarzy: Robocop, Transformer, egzemplarz budowany w modelu pracował w KWK Janina, od tego nazwany Janina. Model trudny, druk...
Ostatni typ lokomotywy wąskotorowej większej mocy produkowany w Polsce. PKP eksploatowały zaledwie 35 lokomotyw tego typu, które otrzymały oznaczenie serii Lyd1. Prawie wszystkie były wykonane w wersji na typowy dla PKP wąski tor 750 mm. Model łatwy, druk offsetowy, opracowanie komputerowe. Plan umożliwia wykonanie modelu w dwóch skalach: 1:45 i 1:87.
Pierwszy polski tramwaj miejski produkowany po II WŚ. Konstrukcję tramwaju opracowano w Chorzowskiej Wytwórni Konstrukcji Stalowych Konstal, zastosowano więc oznaczenie Konstal N lub tramwaj Typu N. Produkowany był w latach 1948-1956. Model średniotrudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Elektryczny pociąg ER2 (ER2 - ros. Elektropojezd Ryżskij 2-typu) ponad 40 lat był najpopularniejszym pociągiem jeżdżącym po torach Związku Radzieckiego. Plan umożliwia sklejenie pierwszego, silnikowego członu zestawu trakcyjnego. Model trudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Pierwszy w Europie kontynentalnej parowóz wąskotorowej kolei zębatej, z napędem przekazywanym kołem zębatym na dodatkową szynę zębatą umieszczoną wzdłuż toru. Na początku XIX wieku John Blenkinsop i Matthew Murray skonstruowali wąskotorowy parowóz, nazwany na cześć miejsca bitwy z Francuzami - Salamanca. Model średniotrudny, druk cyfrowy, opracowanie...
Niemiecki parowóz wąskotorowy (rozstaw szyn 1000 mm) produkowany był w latach 1895-1905 przez niewielki zakład produkcyjny w Tempelhof w Berlinie. Nazwa parowozu Bn2t Freudenstein, pochodzi od nazwiska założyciela firmy. W okresie istnienia zakładu wyprodukowano ok. 250 parowozów. Model średniotrudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.