Pierwszy samochód osobowy produkowany seryjnie w Polsce po II WŚ, w latach 1951-1973. Konstrukcja oparta była na radzieckim samochodzie M20 Pobieda, rozwijana następnie przez FSO w Warszawie. Nazwa potoczna samochodu FSO Warszawa - "warszawianka" lub "garbuska". Model trudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Pierwszy polski samochód osobowy produkowany w drugiej połowie XX wieku. Popularna Syrena doczekała się wielu prototypów i wersji, nie wszystkie zostały wdrożone do produkcji seryjnej. Wyprodukowano łącznie ponad 520 tys. samochodów Syrena, w wersji osobowej i dostawczej. Model trudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Wersja dostawcza samochodu Syrena, produkowana przez bielskie zakłady FSM w latach 1972-1983. Oparta na konstrukcji Syreny 105. Skrót Bosto to określenie bielski osobowo-towarowy. Model średniotrudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Polski samochód w wersji towarowej będący rozwojową wersją samochodu Polonez-coupe. Plan modelu umożliwia zbudowanie samochodu Polonez-Poltruck, z czteroosobową kabiną, w wersji policyjnego samochodu technicznego. Model łatwy, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Luksusowa 4-drzwiowa limuzyna produkowana przez firmę Rolls-Royce w latach 1929-1936. Przez wielu ekspertów uznawana za najlepszy samochód na świecie. Model średniotrudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.
Bojowy wóz straży pożarnej przeznaczony do przewozu załogi i sprzętu pożarniczego oraz 2000 litrów wody. Samochód używany przez wiele lat przez jednostki OSP. Model średniotrudny, druk offsetowy, opracowanie komputerowe.